You are ma cinema.. i can watch you forevaaaah

Yoooo!
 
Idag har jag varit en surpuppa hela dagen typ.. hahaha
Fick mitt abonemang &SIM-kort och allt imorse meeeeeeeen SIM-kortet är INTE aktiverat.. asså fuck it. hahahaha jag har väntat i några månader på mobilen men nu måste jag vänta en vecka till... livet är hårt!
 
Sen på kvällen så missade jag Top model som jag hade väntat på i en vecka också.. haha inte kul!
såååå nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske fixa lite men kontakter till mobilen. aa bra idé!
 
Bloggar från laptopen och jag har hittat några gamla bilder från Tanzilas dåvarande mobil från den tiden när hon bodde hos mig som jag vill visa er! njuuuut hahaha cya
 
~Gamm
 
 
ganska ok gamla











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype