VI SÅG MOT SOLEN SOM OM ALLT VAR GLÖMT.

Tid är tid och tiden går.Alldeles för fort.Otroligt fort.Nu är jag 16 och då va jag 14,15,13,12 och snart är jag 17.Dör jag snart?Livet är alldelse för kort.När jag var 9 kunde jag stoppa tiden.Jag var barn varje dag.Sen efter 15 sprang tiden förbi mina ögon,bara sådär.
 
Vill inte börja gymnasiumet.Vill hoppa av,sluta plugga,resa jorden runt och fånga månen.
 
Allt är packat och klart,imorgon åker jag som sagt till falun,är där i cirkus en vecka och sedan ska jag åka till Vilmers landställe med Gamm och Joel.
 
Om man kunde sätta stopp för tiden skulle jag vilja bo i en låda med mina bästa vänner.Och majs.
 
//YUNA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype