VI ÄR KUNGAR NU,FÖR EN ENDA DAG.

Har typ glömt vad vi gjorde igår,vänta måste tänka.....juuuste igår kom Vilmer till mig runt 12 på morgonen sov lite fick damp för visste inte vad jag skulle ha på mig.Sen gick vi till Vilmer och kollade på tv och sen kom Gamm.Efter det åkte vi till stan med Fredrik.Köpte lyxhake och gick till statshhuset och chillade runt.Sen på kvällen gick vi till Gamm och kollade på film med Joel,de gick hem runt 2.Jag och Gamm började kolla på Alice i underlandet men sen så somnade vi:P
 
Vaknade 1 idag sen kom Joel och Vilmer med en vattenmelon,vi satt och åt på Gamms balkong,lyssnade på coldplay och njöt av soolen.Nu är jag hemma nyduschad,käkat mango ska börja packa för åker till Hanna kl 10 imorgon!;D
 
//YUNA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype