SÅ MED HANDEN PÅ BRÖSTET,SVOR VI ATT ALLTID SLÅ FRAMÅT.

Hej jag har en lång arm.Haha.Kom hem runt halv 12 igår.Älskar våra kvällar och trots att jag har ont i fötterna från igår så är Joel Gamm och Vilmer värda varenda ståverk i mina fötter!Idag har jag varit ovanligt trött så har sovit bort halva dan.Imorgon blir det Bowling med mina grabbar och sedan packar jag inför falun med min fruga Hanna,vi åker på en smekvecka!Mysigt.
 
Sover nog hemma imorgon.Alltså mitt andra hem.(Hemma hos Gamm)Aldrig fel att dela säng med henne!;)
Och så saknar jag Bibon,hon är i Frankrike och har det bra.Hoppas hon tar mycket foton!!
 
Ska kolla på serie nu:3
 
//YUNA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype