passar på grilla mig själv

Hej Sverige! Jag har det bra här i turklandet! Solar och badar galet som alla andra turister här gör. Men det är skönt förutom att havsvattnet är salt som sjutton, jag kände mig som en saltklump efter jag har badat i havet haha fast en brun saltklump :D Just nu sitter jag på en solstol vid poolen och chillar galet efter en dag i piratbåttur och all bad och sol! Vi ska nog snart dra ut och hitta en restaurang där vi ska käka middag :) Har sett på Facebook och bloggen att ni har fint väder där hemma! Hoppas att solen är kvar när vi kommer tillbaks på söndag då! Hejdå, saknar alla! -Gamm











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype