OCH BARA DOM SOM BLÄNDATS AV LJUSET KAN SE HUR BRA VI MÅR.

Är det bara jag som känner att det är typ tropiskt klimat här?Så fort jag går ut känner jag hur kvavt och fuktigt det är....är det ett tecken på att jorden håller på att gå under?
 
Precis bokat resa till Thailand!Det blir på jullovet så Gamm måste lära mig massor med thaiord^^och så kommer jag ha en fet bränna i vinter!
 
Har packat,vikt kläder,damsugit,moppat och duschat.Nu väntar jag på att Vilmer ska komma.Han kommer vid 8 så drar ut då,orkar ändå inte vara hemma ikväll mor ska få gäster och när de dricker ja jo ni vet....
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Thomas stenström och njuta av sommaren!
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype