my judgement is clouded

Äntligen fick jag till headern som aldrig ville komma upp förut. Vi hade tydligen en helt annan design än vad jag trodde men det fixade ju sig tillslut! Yaay är glad, vår blogg är inte tråkig länge.
 
Tangenten med kommatecknet på har typ fastnat som måste trycka så in i helvetet för att få ett litet kommatecken. Bajskorv.
 
Jaa och för er som har suttit i fyra timmar och väntat på att få köpa en biljett till Justin Bieber kan få veta nu att min syrra precis fick en och att hon skrek det i mitt öra. Uppskattas inte särskilt mycket men är dock glad för hennes skull för hon var extrem deprimerad och stod och gjorde fula arga danser när jag duschade. Hon hade ett sånt där arg/deprimerat ansiktsuttryck också. Ögonbrynen nuddade nästan varandra, oh my lord. (Fick trycka som fan nu för att få dit kommatecknet.)
 
Är lite smått ledsen eftersom jag och syrran inte får vara i Norrtälje så länge som vi hoppats på eftersom vi inte kan åka dit på söndag utan åker dit på måndag och sedan är vi tvugna att åka därifrån antingen på fredag eller lördag så vi får inte lika många dagar där som vi trodde vi skulle få. Men jaja, vi får i alla fall åka dit vilket är det som är det bästa med det. Se alltid från den bästa vinkeln, you know. ;)
Så nu funkar tangentjäveln igen! :D
 
Ska jag berätta något jag älskar att göra? Okej jag gör det ändå.
Jag älskar att nysa. Det är typ något av det mest sköna man kan göra ibland. Att skrik/ropa utan att någon ber en att hålla käften för det är helt normalt. Och känslan när hela kroppen krymper ihop i en sekund och sedan slappnar av sekunden efter är såååå skönt. Visst är det random men jag älskar känslan av att det kliar i näsan och man verkligen måste få bort det och så kan man nysa och då är det borta!
Gah sätt in mig på något sjukhus men jag älskare... Hahahaha!
 
Efter tre ska jag dra iväg och träffa mina två äldre bästisar Anna och Maya. Ska försöka att vara lite mogen med dem men det brukar inte funka för de är inte särskilt mogna med mig heller. lol
 
Aja nu har jag skrivit ett långt inlägg så jag hoppas att ni kan svettläsa igenom allting utan att dö på cupen.
 
puss
Hanna
 

P.S Det är så galet jobbigt när man ska kolla GIF-bilder för det är bara en massa konstiga på en massa japaner. VAD FAN VILL NI MIG?!?!?! 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype