men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Jag kanske borde sitta ute för tillfället men pappa grillar som fan och röken är helt ok jobbig så vill inte bli passiv grillare. Fan va rolig jag är, kom på den nysssss
 
Aja är hungrig som satan, tänker bara på mat just nu tror jag. Skulle sitta fint med några McToast och en god yoghurt med saftiga bär och allt, ni fattar eller hur?
Åh älskar känslan i munnen när man tänker på något surt och ah kan inte förklara hela processen eftersom jag har glömt vad alla saker i munnen heter.
 
Drog iväg till Vällingby för att träffa Amanda och shoppa lite. Det var tråkigt med kläder men jag köpte ett par vinröda byxor från Cubus, har suktat efter ett par och priset var grymt bra sååå dä fick bli å fynda.
 
Ska käka grillerlill nu.
 
puss
Hanna
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype