let me love you until you learn to love yourself

 
Det var någon som kommenterade om att vi skulle lägga upp fler bilder på oss själva så jag tar väl tillfället i akt och gör det nu med detsamma... 
Jag hittade en helt ok schysst app på iPhonen där man kunde slå ihop två bilder och då blev första försöket så här! Lite snyggt blev det väl? Förutom att mina tänder har helt olika färger vid vissa ställen, pfthahaha.
iBlend heter den förresten för er nördar som har en iPhone, hehe. Nu kan ni försöka vara lika cool som jag är, jag tror inte att ni klarar av det.
 
Hanna


Yuna    •     •   http://teenagelogic.blogg.se

fint inlägg.ha ha.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype