learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

hej folket!
 
Livet bara rullar på. Suuuper sköna dagar och vädret är inte så dåligt som jag trodde. Igår var jag och lallar runt i stan med Fredrik, Vilmer och Tanz. Kändes som flera månader sen jag var i stan sist. Men det var mysigt, långa promenader och lite sol här och där.
Vi var tillbaks i Vällingby vid 22 och Fredrik var tvungen att åka hem för jobbet väntar på honom tidigt på morgonen nästa dag. Men Joel och resten av gänget drog hem till mig och såg på en film som vi tyvärr inte såg klart för att boysen var tvungna att gå. När de gick så kollade jag och Tanz på en till film som vi inte såg klart heller pga tröttheten.
 
Vi vaknade ca kl 14 och käkade frukost och solade. Vilmer och Joel kom med efterrätt.. en mumsig och saftig vattenmelon. Där satt vi en stund innan Tanz var tvungen att gå hem för att packa och göra i ordning. Jag stannde hemma för att diska och kolla på min serie hehehehe
 
Ska fortsätta kolla på serien nu. Här får ni lite bilder i alla fall :D
see you later alligater!
~Gamm
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype