I TEORIN ÄR DET LÄTT,DET FINNS NÅGON FÖR ALLA,MEN SÄG DET TILL DE SOM BLIR KVAR.

De som säger att tiden läker alla sår,de ljuger.Oh gud jag har sakt det en gång för mycket.
 
Idag har det varit en skön dag på stan,Ätit kollat runt och sånt.Snart Kommer Joel.Vi ska snacka och ty leka på gården.Har inga planer inför den här veckan,men fick en biobiljett av Gamm som går ut den 1 augusti hmm hmm.Nu kom jag på att jag typ har dubbelt så många killkompisar än tjejkompisar.Antar att de är lättare.Liksom enklare att vara med,lättare att förstå och kommer bättre överens med dem.Tjejer ska vara så komplicerade ibland.
 
I varje fall så har jag inte mycket mer att skriva såatteeeh vi hörs!;D
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype