heeyeyeyye

Tjeeenis!
 
Äntligen har det fina vädret börjat visa sig, även om jag inte har sett det särskilt mycket eftersom jag suttit inne i syrrans rum i två timmar. Vår städerska kom runt 10 och har städat sen dess såatteh ah.
Börjar bli galet hungrig men pallante gå ut och hämta något.
Är sugen på McDonalds haha! Jag har inte ätit där på typ hela året nästan. Jag kommer inte ihåg senaste gången i alla fall.
 
Aja idag ska jag dra upp till Vällingby för att träffa Tanz. Jag måste köpa en svart underdel till min bikini för jag köpte bara en överdel när jag var i stan i lördags.
Hoppas att jag hittar något braaa!
 
Well, har inte så mycket att säga. Drar till Norrtälte nästa vecka och är där i runt en vecka också. Sedan hämtar mamma upp oss med Tanz i bakluckan för vi ska dra upp till Falun och bonda galet! Tjingtjong >.<
 
puss
Hanna
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype