heartbeats in the sand

Jamen hejsan.
Jag och Tanzila var lite smått höga av varandra igår och därför hade vi fått för oss att det var fredag idag, vilket det inte är. Det är torsdag. Vi skrattade lite gått åt det via sms.
 
Planerna för idag var att sticka upp till centan och kolla bikini till Tanzila men jag blev galet hemmasjuk för tillfället och cancelade de planerna och sa att det få bli på lördag istället.
 
På söndag drar jag till Sundholme, Norrtälje och ska vara där i en vecka hos några familjekompisar. Det ska bli galet kul och jag hoppas på att det blir hur fint väder som helst och att jag inte får min ludermens.
Hatar att ha mens när jag är på typ semester någonstans och det är ohyggligt varmt.
Var faktiskt i USA den lyckliga veckan när jag gick i sexan men som tur var så varade den inte så länge. Jag kan ha upp till nio dagar och det är inte särskilt spännande så ah.
 
Sitter och lyssnar på härliga låtar av Ted Gäderstad och får lite nostalgi från Gotland förra året när jag var där med Mamma, Sofia och Mormor.
 
Aja ska äta något för vill inte svälta mig själv. Hihi
 
puss
Hanna
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype