fredagen den trettonde

Hola mi amor!
 
Har någon av er haft otur idag? Inte jag för min fot har inte varit utanför min dörr. orkar verkligen inte lyfta min rumpa och gå ut hehehe
 
Har ätit vaniljglass med jordgubbar två gånger nu, så jäkla gott så att det inte är sant!!!!!
Dagarna går så himla fort och snart är sommaren slut och det verkliga livet fortsätter. Jag orkar inte tänka på det än, är sjukt trött på skolan fortfarande. Det enda saken jag längtar till så mycket just nu är att åka till Vilmans landställe och bara sola mig brun och bara chilla gaaalet.
 
Men det är några dagar kvar tills vi åker sååå ska njuta av mitt lata liv lite till hihi cya later alligater♥
-Gamm
 
Tumblr_m1wcxzw5ln1ro6sw8o1_500_largeDme3u0nbx3dxsw6gkp3dfjvf_500_large











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype