för jag vill veta om kärlek finns

Solen skiner här i huvudstaden...
 
Men här sitter jag inne och är lat som vanligt. Dunkar musik och är glad därför att mamma håller på att lagar god mat. MAT♥
 
Undrar var alla mina kompisar är och vad de gör just nu. De är säkert ute och leker och steker i solen eller så sover de fortfarande. Simkortet och nya abonemang som jag beställt kommer säkert imorn.. woohooo äntligen!! 
 
åh min herre gode gud.. JAG FYLLER 18 och exakt 8 månader!! helt gaaalet! shitshitshit
 
Hahaha jag bara hittar på saker, vet inte vad jag ska skriva!! soooo see you later alligater
-G
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype