En hälsning till eder alla

Då var allting äntligen packat och klart.. tror jag!
Är galet taggad för att dra iväg till ett av mina favoritställen på sommaren, Norrtälje! :D
 
Jag hoppas att det inte blir det väder som det står att det ska bli för jag vill ha sooool så att jag kan sola som en galning. Men imorgon skulle det tydligen vara fint väder såatteh ah, vafan. ;)
 
Ska läsa min bok och sedan gå och lägga mig, vill inte somna på båten imorgon haha.
 
Kameran är laddad så jag ska ta massor med kort om jag inte glömmer det, haha!
 
Ingen bloggning för mig under de här dagarna, kommer inte ha tid för det. Men när jag och Tanz är i Falun blir det nog några inlägg från oss ska ni nog få se.
 
puss
Hanna











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype