till er som inte har något bättre för er...

...kan ju läsa denna blogg för den är så himla bra.
Detta resultat kan ställas eftersom det bara är jag som bloggar just nu, lol?
 
Sitter vid matbordet i mormors mysiga kök och pratar med syrran om en massa skit. Båda är så sjukt sociala med våra datorer. Mormor tror att vi är utvecklingsstörda eller något liknande.
 
Alltså...
Imorgon är det julafton, och än en gång finns inte julkänslan. HATAR DETTA!!
Jag älskar julen av hela mitt hjärta, ni vet alla förberedelser och annat, bakandet, julmusiken, alla julfilmer osv. Och så har man ingen julkänsla längre. Vill gråta seriöst. Eller ah något liknande.
 
Men det ska bli mys i alla fall att fira jul här hemma hos mormor i Hökviken. HÖEWKWIKEN BITCHEZ. Ingen vet dock vart det ligger så det spelar ingen roll. Googla det om ni har lust. Jag skulle gjort det...
 
Ska kolla på min nyfunna serie Supenatural och äta lakrits.
 
Vet ej om jag bloggar imorgon, stort tvek på det men jajajajajjajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 
peace
ciao
 
puss
Godjul!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype