vadfanhändeiminskalle

Alltså...
Jag tror att jag har skapat ett lätt beroende av Justin Bieber... I alla fall att lyssna på hans låtar.
Jag gillade inte honom alls!! förut, men sen nu när han har släppt ett nytt album och har någorlunda mörkare röst så har jag fastnat typ. Och jag har börjat lyssna på hans gamla låtar också, haha!
 
Han var ju med på Skavlan igår, så jag och syrran var ju smått tvungna att tittta på det. I alla fall syrran... Hon grät när han började sjunga på konserten han hade i Osla. Fan va jag skrattade, hon satt och tjöt i soffan. Hon ska ju på hans konsert på min födelsedag så hon är ju helt uppspelt. Hoppas bara att inte jorden går under. YouOnlyLiveThisYear = YOLTY
 
Well, jag hoppas att jag inte får ett sånt där deppmode som jag hade över One Direction och mår dåligt över allting osv. Men jag brukar komma på att jag har ett liv så det ska nog funka.
 
peace
 
 
           
Det är så här det ska vara...











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype