Tänk på avståndet mellan kärlek och vänskap innan du kliver av.

Det värsta med att börja gymnasium är vägen dit i tunnelbanan,när man glömt hörlurarna.Känns som en evighet mellan stationerna och man kommer liksom aldrig fram.Visst gillar jag att kolla på olika människor som går på och av men i tre år kommer jag nog att tröttna.
 
Ganska tråkig dag i skolan,ganska onödig och ganska lång dag.En sådan dag min hjärna lätt raderar.Har tre inlämningar den här veckan plus redovisning,fattar ingenting men skiter i det för om 3 dagar kommer Coldplay?!?!?!?!?!?!??!!?!?!?
 
När jag tänker på det känner jag den där känslan som jag inte känt på länge och känslan som jag saknar,kanske en blandning av känslan av att vara kär?Vill känna det igen men inte vet jag vad jag pratar om...
 
//TANZILA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype