Majz Iz Bigz

Jag tycker att en filmkväll passar bra snart ... så gör er lediga tjejer, för snart kommer mr.Hivris och bestämmer datum! (och killar som vill skrika med oss!)
 
Det känns bara bättre och bättre för varje dag som går i skolan .De första två dagarna trivdes jag inte alls. Men nu så känner man typ dem flesta i ettan, det är något väldigt positivt med en sån liten skola, ganska mysigt! Fick också reda på idag att dem som går natur har en egen liten kiosk! Just för att naturarna är längst upp i byggnaden så det blir väldigt jobbigt att gå typ 5 trappor upp och ner hela tiden... Tror seriöst att jag har fått värsta muskelknutte ben just nu! Haha not....tyvärr inte :(! 
 
Omege det är så mysigt när man hör regnet utanför och känner gruslukten :D mmm!
 
Iallafall så har en megastor mygga smygt sig in på rummet och jag vet inte om jag ska mosa den brutalt eller rädda den från oss monster och ut till det fria!? 
 
/bibon











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype