hejminasmåänglar

Varför har la Sverige så sjuuuukt jävla bajsigt väder (i alla fall den här sommaren) ?
Seriöst, antingen är det så sjukt fuktigt att man dör inomhus, elleeer så regnar det som satan och det enda man gör är att ligga i sängen och bloggar lite. (va, alltså inte jag?)
 
Om man bortser från det och att jag måste tömma kattlådan från allt vidrigt skit så är nog det mesta bra! Mina nya kompisar är hur chilliga som helst, det är så galet skönt att kunna vara sig själv med dem. Tumme upp för det, höhö!
 
Förresten så lärde vi oss ett nytt ord som vår mentor bara sa lite sådär
Kaffa
 
Ni vet när man dricker te kan man ju ta för givet att när någon säger "Jag tear"
Men alltså, kaffa? Hahahah jag och tjejerna började gapflabba bakom hennes rygg.
Kaffa är alltså när man dricker kaffe for your information typ. Så sjukt intressant......
 
Nej fan ska koka lite te och tea med mig självish.
 
peace
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype