you never say hey, or remember my name

Heey Folks!

Åh min gud har suttit och apgarvat till ett avsnitt med Saturday Night Live en stund... Jag vill inte avslöja varför jag tittade på det för då kommer ni att tycka att jag är fett gay. I alla fall Tanz.

Det finns sånnadär klipp som bara jag och min syrra kan garva av oss läppen åt... Typ riktiga bondeklipp från svenska tjejer som försöker prata engelska fast de inte ens vet hur man uttalar orden rätt, visst det är lite elakt men de har ju valt att lägga upp klippen på youtube så ja...

Gaah, vill ha min kamera snart!! Bloggen kommer vara smockad med galna bilder och annat om jag har lust att leka proffisionell fotograf, hahaha. ;D

Blir så himlans jädrans avis på weheartit-bilder, alla är så perfekta hahahaha.
Nu ska jag fan spara ut mitt hår som en galning så att jag har sådär ändå ner till midjan nästan. Vill kunna göra fina flätor som inte blir cp. Mina blir det eftersom jag nyss klippe håret, eller ah, nyss och nyss men på sportlovet och det var ju för bara några veckor sen. ;)

Hmm aja nu ska jag göra ett album till min gode vän Josefine så att hon får lite roligt nu under kvällen. Hoppas att hon uppskattar det för hon har ingen aning om att jag ska göra det... ;)

xoxo
Hanna


vill ha sommar nu. jag och tanz förra sommaren, GAMM E BAKOM LE CAMERA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype