summer of 69'

Godmorning folks!

Dags för mig att drömma bort mig lite idag.
Blunda hårt. Andas in genom näsan och utan ur munnen.

Idag skulle jag vilja vara på en varm plats med mina vänner och min familj.
En plats där jag känner mig trygg, vinden blåser kallt och skönt, solen steker på mitt ansikte och allting verkar så perfekt som det kan bli.
Alla är glada, alla skrattar och pratar.
Härlig musik spelas och inget känns dystert.

Tänk er den bilden. Sanden mellan tårna, värmen, palmerna runt omkring, musiken som alla kan sjunga med till och skratten från ens närmaste.
Åh vill åka nånstans nu på en gång!

Back to reality:

Idag är det påskafton vilket betyder påsklunch och JANSSONS FRESTELSE, omnomnomnom. Ska äta tills jag blir galen och det sprutar ut ur mina öron.

Om två dagar blir det mot Sågmyra för att shoppa och sedan åker vi hemåt! Ska bli grymt skönt att få komma tillbaka till Stockholm igen. Visst, Falun rensar ut ens tankar från allt bajs osv men efter ett tag blir det sådär rastlöst tråkigt och då är det verkligen skönt att få komma tillbaka till Stockholm och alla vänner.

Mina händer börjar bli iskalla så jag avslutar mitt inlägg här.

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype