You're like a laserlight

Heyeye snyggingar! Känn er speciella, haha! ;)

Härligt skön dag idag! Träffade Anna och Maya, gjorde tårta till Maya och firade henne i efterskott eftersom hon fyllde år igår. Köpte presenter till henne igår som hon blev jätteglad för idag. Glad blev jag också för att hon gillade dem. :D

Jag tror att jag tappat min glöd när det gäller att baka kladdkaka. I alla fall nu på sistone. De tre sista jag gjort har inte fått den där hemskt goda smaken som dem brukar få, de är inte lika kladdiga heller. Frustrerande uugghh!

Mamma tvingar mig att städa hallen och badrummet... + mitt rum men det valde jag själv. Det ser ut som en svinstia. Hihi!

Önska mig lycka till..

xoxo
Hanna


inte min katt men haha så skönt smile! ;D











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype