Brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken

Heey coolingar, Hanna här!

Sitter hemma och är hungrig. Eftersom pappa och Jenny åker till New York imorgon har vi ingenting i kylskåpet. Inget jag vill äta i alla fall, hahaha.
För er som inte vet det lilla speciella hos mig så har jag en väldigt stor passion för mat. Jag verkligen avgudar mat. Alltså, fatta hur våran värld skulle se ut utan all god mat vi har?! Jag skulle inte kunna leva då...

I alla fulla fall så tänkte jag baka muffins men så hade vi inga ägg så jag sörjer mitt liv lite just nu. Ville så gärna äta muffins nu när jag ska plugga till fysiken. Vill äta något goooott för jag är huuuungrig.
Om någon liten fin och snäll själ kan komma förbi med lite god mat skulle jag älska er hur mycket som helst, hahaha! :D

I min förra blogg noproblemos gjorde jag mina såkallade matinlägg så jag satt och hungrade efter galet mycket mat då och mina kompisar som läste det blev helt galna hahaha! :D

Ska nog göra ett matinlägg tror jag...

Well well, vanlig skoldag annars.
Gjorde The Cinnamon Challenge, helt galet äckligt. Trodde faktiskt att jag skulle spy, fan Gamm skulle också varit med!! Saknar dig din galning, du skulle också varit med och spy med mig och Tanzila, hahahah. Tanzila började gråta och jag typ hostade ut mina lungor. Det var så sjukt äckligt!!

Haha min syrra kom nyss hem med ett paket Singoalla... IIHIHIHHIHIHIHIIH

Aja, ska göra ett matinlägg sen ska jag plugga så att jag kan allting imorgon!

xoxo


fint kök, jag vet... jag bor här.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype