SJUTTON ÅR

Tjjjaaaa!!!!! aaah jag är glaad!! hahaha
Min födelsedag har varit hur UNDERBAR som helst! Jag bara ääälskar alla mina fina vänner! bara så att ni vet grabbar och tjejor! haha känner mig lite gay men äh, man kan väl vara gay nån gång! Kärlek från mitt hjärta till er!♥
och på fredag ska vi unzunza! wohoo!! ;)
Jag kunde inte sluta le igår!! Fick massor med fina presenter igår! Kommer få lite mer idag. hihihi
Känns ganska skönt att vara tillbaka i skolan igen för det var länge sen. Snart är det sommarlov och det betyder BYEBYE vällingbyskolan! moahahaha fan vad skönt!!!
ska måla naglar och leta efter en nyhet nu. cyaa!♥
~Gamm
humöret på topp!! :D











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype