Nu har jag ramlat gatan klart.


En sak som jag irriterar mig på är när folk och vänner säger"släng inte maten tänk påde fattiga barnen".
Jag tycker det är heemskt att det går omkring hungriga barn som inte har kläder,mat eller pengar.Hemskt.
MEN ändå om jag slänger maten jag inte orkade får de det inte bättre,om jag hade ätit upp allting på tallriken hade de fått pengar?Hade de fått kläder eller mat i magsäcken?Nej.
När folk och vänner säger sådant till mig känns det som att det är mitt fel att människor svälter,men de kommer inte svälta mindre för att jag inte åt upp allting?
Tänk på saken!


//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype