NATIONELLA

Halloj!
Idag var en sån bra dag! aah älskar livet just nu! förutom att vi har två nationella prov imorgon men aja. Jag har sovmorgon till elva och två timmars håltimme och sluta en timme tidigare än vanligt! love it!

Skippade hemspråk idag och istället var jag med mina homies och lirade lite fotboll. Först var vi i Blackeberg sen fick vi inte vara där så vi gick hela vägen till Grimsta och där fick vi inte vara heller så vi gick till Grimsta IP som ligger ännu längre bort. hahaha tillslut fick vi spela och det var skit kul! :D och sen blev det hemvandring. Jag har gått minst 3 km idag! hahaha var helt slut i benen när jag kom hem!

Ps. Jag har bott i Sverige i 5 år idag! wohooo!!! jaja invandrare är jag! hahaha
Nu ska jag lyssna på musik och måla naglar! cyaa!♥
~Gamm


Cool lag.. Emelie Vilmer Marina


Coolare lag.. Omar Jag Viktor


Trötta vinnarna!


De vann inte men gjorde ett bra jobb.. hahahaha ;)


Det här måste göras om!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype