NÄR NÅGON SJUKDOM TAGIT DIG,SKA JAG GE NÅGON GATA DITT NAMN.


Har haft det lite för bra på lovet så när jag vaknade imorse ville jag gråtaTT__TT
Första dagen var dock OK eftersom att min älskling fyller år!Grattis igen Gamm!♥
Är hemma hos far den här veckan så kommer inte kunna blogga lika mycket:/

Har inte mycket mer att säga,ja juste på fredag är det fest!Så måste bara stå ut med hela veckan tills roligheterna börjar igen!
Bara 8 veckor kvar sen går jag ut 9:an.Bort ifrån Vällingbyskolan.Och hah jag kommer aldrig tillbaka igen!


Som min kung fu mästare brukar säga:Jag är fri från alla fördommar,jag hatar alla lika mycket.

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype