Min kära vän Korvis

På tal om ingenting ville min gode vän Amanda att jag skulle skriva om henne eftersom jag är hennes enda trogna vän och eftersom hon är så himlans forever alone, hihi!

Amandaaaaaa kan jag prata med om mycket, och skratta till mycket, väldigt mycket. Det mesta handlar om håriga killben och orakade mustacher. HAHA, förlåt men när man tar långa promenader till Maltesholmsbadet och det kommer killar på cyklar som inte ser så bra ut... och plingar med sina ringklockor som om det vore det bästa sättet att fånga våran uppmärksamhet är det bara skrattretande.

Alltså, tjejen är galen. När hon har PMS springer hon runt som en galen syrisk krigare och slåss och sparkas och sen när hon lugnat ner sig blir hon sådär gosig och pratar om hur mycket hennes liv suger och att hon är så ensam och behöver äta kladdkaka med grädde.

Men jag gillar henne ändå, för vi har sånna där deeptalks om allt och ingenting och det är alltid skönt att ha någon som man bara kan släppa ut allting om och lyssna på vad hon tycker om det, och sedan lyssna på hennes problem och allt annat bra och dåligt, hahaha... :D

Sen är hon grymt envis också så hon blir lite sådär jobbig och då får jag hota med att jag ska prutta på henne och då löser sig allting, hihihihihihihihihihiih!


Jeg elsker deg, hahahah!♥












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype