LUFTEN BOR I MINA STEG.


Äntligen på väg Jag förlänger mina steg.Luften smakar som en jordgubbspaj.En solig dag i maj.
Träden står i blom.Marken täcks av jungfrudom,Och nu hänger det på varje kvist en solskensoptimist.
från norr till södertörn till jordens alla hörn,så leder vägen hem till dig.Å, äntligen på väg.
Framför mina ögon öppnar sig en solig väg till dig.
Äntligen på väg.

Längtan bor i mina steg, jag förlänger mina steg,Jag har lämnat allt som tynger mig
på vägen hem till dig
Från väst till österlen,på äng och mo och sten,så slingrar sig en väg till dig.
Äntligen på väg
Luften bor i mina steg
Framför mina ögon öppnar sig
En solig väg till dig
.
Och jag har lämnat allt som tynger mig
På vägen hem till dig
.♥

//YUNA♥












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype