LONGBOARD

shuululu!

Jag gick hela vägen till gymmet men gick hem direkt när jag kom dit för att det kostade 110 kr att gymma en gång! fuck this! slöseri med pengar! jag ska köpa gymkort men det blir till hösten för vem fan orkar gymma på sommaren när det är varmt ute liksom?! Så jag var lite sur! men nu är jag glad som vanligt igen!

Skoldagen var fett chill! önskar att alla dagar var som denna dag! Efter skolan var jag med grabbarna och åkte longboard. Skit kul var det! Nån dag i den här veckan ska jag köpa min longboard! hihi kuuul!!
Ska dra nu..tjarråå!
~Gamm
sommaren är snart här!
(några bilder blev pyttesmå, har ingen aning varför :/ jaja det får duga)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype