Even if you're a million miles away

Heyeyeye Kidos!

Både Tanz och Gamm är upptagna idag.
Tanzilas lillebror fyller år och Gamm tjockar sig på kryssning, hahaha! :)

Jag däremot häckar framför datorn som vanligt... Finns inte så mycket att göra om man inte har lusten att komma på något att göra och det har jag inte nu eftersom det är svinkallt utomhus och det blåser helt ok mycket.
Nu när jag ändå passade på att titta ut genom fönstret såg jag också att det har börjar regna, yiiihaaaa!

I alla fulla fall har jag tjockat Janssons idag, så himlat gott! Mormors är det i alla fall. :D

Snart fyller jag och Gamm år förresten! Gamm fyller år den 16e, alltså nästnästa måndag och jag den 23e, alltså nästnästnästa måndag!!
Blir fasen pank nu på våren för jag måste köpa presenter till alla mina vänner som fyller år nu i april-maj. Hahaha! Gamm, Jossan och Mamma fyller år. Uugghhh, tur att man har presentkort lite här och där... :D Fick stålars nyss också eftersom jag går ut med våra kompisars hund varje onsdag såatteh aah, kanske inte ska oroa mig sååå mycket. Men man vill ju spara till sig själv också ibland.
Måste fixa koden till mitt bankkort så att mamma och pappa kan lägga in pengart på det.

Well well, I wished I had the cashflow like One Direction have. That's why I'm going to marry me with Harry Styles one day. No I'm just kidding, I'm not that bad.
I would love him as my own little HarryBarryMarryRarryQarryParryLarrySarry......Warry

Tränar på min engelska lite. Tänker på engelska ibland också från ingenstans hahaha. Älskar att prata med brittisk dialekt med min syrra. Vi låter som två små gummor som dricker te och äter scones med grädde och sylt. Hahahaha! :D

xoxo
Hanna
















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype