Dream it, wish it, do it

En av mina största drömmar som jag alltid vill ska hända är att jag ska flytta till London, England... Någonstans där borta där de talar ren engelska. Verkligen engelska, inte amerikansk. BRITTISK!
Jag avgudar de personer som pratar brittisk engelska, dricker te lite sådär hela tiden och bor på landet och har får.
Hahaha, vill bo i Englad för jag älskar verkligen miljön där!

Jag och Jossan har bestämt oss för att efter vi tagit studenten osv ska vi flytta till London hipptjillevipp!
Sedan ska vi kidnappa One Direction vare sig de vill eller inte och stoppa in de i stora burar så att ingen kan komma ut.
De ska även mata oss med vindruvor och vara våra sexiga slavar.

Hihi visst låter det bra? :D
Haha jaja, i alla fall, nu vet ni något nytt om mig!

Ska börja samla på tekoppar...

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype