Cool story mom, Don't tell it again...

Shooo!
Schyssta inlägg vi har gjort eller hur?
Tanzila ville att jag skulle skriva ett inlägg om henne för hon vill inte skryta så mycket om sig själv. Haha nää men så blev det inte eftersom jag behövde plugga och hon är nog bättre på att beskriva sig själv än vad jag är... ;)

Fysik är astråkigt, verkligen. Skit-bajs-korv-bröd-tråkigt.
Och det är så lite men ändå så mycket man behöver komma ihåg, vill bara gå och lägga mig och sova tills påsklovet har börjat.
Under påsklovet blir det en softhelg i Falun med mamma och min syster.
Hoppas att jag kommer hem med några snyggiskläder så att jag slipper gå omkring med mina gamla trasor till kläder. Haha naah skojar bara, men behöver lite nytt i min vårgarderob! Finns ett ställe där som har sjukt mycket snygga kläder med bra priser också såatteh, hehehehe Hanna är taggad inför lite shopping om jag lyckas tvinga mamma att åka dit.

Well, himlen är blå och månen syns klart och tydligt.
Mina tänder är helt rena från tandsten, känns tomt och ovant haha. Min tandläkare verkligen grovgrävde i min käft när jag var där förut idag.
Hiss med att gå till tandläkaren är att man slipper en lektion, den här gången fick jag sovmorgon och missade mattelektionen på köpet. YEEEHAAA!
Diss är att tandläkaren alltid säger åt en att lugna ner med godis och kakor, jag som har grovborstat mina tänder nu för att jag skulle till tandläkaren.

Aja jag slipper i alla fall borra eller så. Mindre godis och mer frukt! We'll see about that, huh?

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype