bearhunt

Hey babes!

Drog ut på en promenad med mamma och hunden i skogen. Vi letade björn och pratade om träd och så vidare.

Jag har helt olika inställningar till skogen. Ibland skulle jag bara vilja ta en heldag ensam i skogen, lyssna på musik och läsa en bra bok. Har ni aldrig fått den känslan någon gång? Bara komma bort från allting och inte tänka på nånting alls...

Om man drar en bit längre upp från Falun är det BARA skog. Och då menar jag verkligen det. Det slutar inte... förns man kommer till någon liten by som består av ett fåtal hus och ett litet skruttigt livs... Hahahah! :D

Jag håller mig helst till storstaden ja... Eller i alla fall i förorten utanför. Kommer alltid att vara en förortsunge, även om jag bodde i stan när jag var pytteliten.

Undrar vart jag kommer bo när jag blir äldre... :D

När jag blir äldre vill jag bo i en fin villa med stor trädgård. Jag ska ha högst tre barn, en man och en hund. Hahahaha!

Det blir att vakna lite tidigt imorgon kanske så att vi kommer iväg vid en bra till Sågmyra! Önska mig lycka till and may the odds ever be in my favour.

xoxo
Hanna













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype