Bara för att jag har tillgång till datorn och är sådär bloggkär...

Å hejsan igen, Hanna här. Det är bara jag som bloggar nu eftersom Gamm och Tanzila är på kryssning, dock inte tillsammans. Tanzila åkte igår, Gamm åker idag tror jag... när vet jag inte exakt.
Saknar mina små grisar haha. Har inte fått träffat Gamm på hela veckan, uuäääähääää :'(

I alla fulla fall så längtar jag apmycket till sommarlovet. London och Kalifornien. Helt gaaaaalet taggad!!
Ska shoppa fysatans-mycket i London och sedan lite till i Kalifornien, hihihih!

Har ingen aning om vad som händer idag, segdegdag antar jag.
Vädret är trist, grått och mulet. Kallt antar jag också eftersom vi är i Falun som inte har hunnit fånga upp det varma ännu. Hoppas att det blir varmare snart. :)

Hoppas att ni får en skön dag!

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype