äter tårta

Hewj hewj bitchees, Hannaboi häääär.

Nej ja driver ville bara gå i Hivrons spår. Hivron ja...

Jävla inbjudare troru du kan blogga här bara sådär eller? (Jag vet att du älskar lösenordet jag kom på ^^)

Nä men idag var det ju Nationella... trodde att jag skulle spy imorse, hadde ingen aning om varför men typ för att jag hade för mycket bodybutter på mig och för att jag var asnervös inför proven.

Sen åt jag så jädra mycket tårta också...

Well, det gick bra i alla fulla fall!

Ska käka upp resten av tårtan och sen dra till centan för att stötta Tanz när hon tagit en spruta. Hihi

xoxo
Hanna


fick silikon av mamma igår, är så glad att mina bröst äntligen är stora. nej ja driver jag sitter skitkonstigt på bilden egentligen. bajs.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype