ALLTING BARA SNURRAR,MEN I SNURREN SER JAG DIG.


Tror inte på Gud.Men om jag var denne skulle jag ta universum och fläta den till ett armband
runt min handled,
du är stjärnorna och planeterna och jag skulle plocka en planet var dag från mitt armband.
Ta en bit av dig
men ändå veta att du finns kvar runt min handled eftersom att universum är oändligt.

Men till saken.Allting är inte lätt.

Varenda Håkan Hellström låt påminner mig om dig,varenda gata jag går på.
Jag kan inte äta utan att tänka på dig.Våren,Sommaren,Vintern,Hösten och läppbalsam.
Men som han sa."Vi är inte såna som i slutet får varann"

Förlåt för att jag inte kan bli kär,och förlåt för att jag är en idiot.
Men jag kommer finnas vid din sida men som vän och jag hoppas du stannar.
Jag mår som bäst när jag är fri men minnena med dig kommer vi dela under en lång
lång tid och det finns så mycket mer vi kommer göra!

För om ett armband  är oändligt är vår vänskap också det.

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype